Reklamační řád

Garance vrácení penězReklamace prosím zasílejte na adresu:

reklamace@zverimex.cz
Inetex s.r.o (provozovatel Zverimex.cz)
Slovanské údolí 233/16
Plzeň 31800

 

I když je procento reklamací mizivé, je dobré vědět, že u nás máte stejnou záruku jako v kamenném obchodě. Je v našem zájmu všechny reklamace řešit co nejrychleji, takže se nemusíte bát, že byste na vyřízení čekali déle, než je nutné (zpravidla je vše vyřešeno do 5 pracovních dnů). Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku (od kurýra, na poště, na prodejně...). Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením. Reklamaci je možné uplatnit poštou.

 

Postup reklamace

Zjistili jste na zakoupeném výrobku závadu? Prosíme kontaktujte nás na infolince 730400915 nebo e-mailem na reklamace@zverimex.cz. 

V některých případech závadu vyřešíme po telefonu a předejdeme tak zbytečnému přeposílání zásilek, které zdržuje vyřízení záležitosti.

Zboží jste vyzkoušeli a nevyhovuje vám? Nebo má zboží závadu, která nešla vyřešit po telefonu? Stáhněte si prosím reklamační protokol nebo odstoupení od smlouvy:

Odstoupení od smlouvy - vzor

Reklamační protokol – vzor

  • Reklamované zboží pečlivě očistěte (v případě zaslání znečištěného zboží vám bude účtován poplatek za čištění 300Kč)
  • Zboží zabalte společně s vyplněným protokolem a dokladu o nákupu (nákupní faktura)
  • Zboží zasílejte vždy kompletní a s jasným popisem závady. Nikdy nezasílejte zboží na dobírku! V takovém případě nebude přijato. 
  • Poštovné za zaslání reklamace proplácíme pouze v případě uznané reklamace a zaslání podacího lístku do 15 dnů od jeho vystavení.

 

reklamace-postup

 

Zboží zasílejte na adresu:

Zverimex.cz - reklamace 

Do Čertous 2772/8 hala B4

Praha 19300