Jak nakupovat

Jak a dokdy můžete vrátit zboží?

Zboží můžete vrátit do 30 dnů od převzetí zboží (výjimku tvoří krmivo a jiné spotřební zboží). Zboží můžete vyzkoušet, ale ne nad míru opotřebovat, poškodit nebo jej spotřebovat. Zboží zasílejte na adresu skladu, Zverimex.cz, areál Pilsco, Tlučenská 688, Vejprnice, 33027. V případě, že zboží bude neúplné, poškozené či značně opotřebené, můžeme odečíst servisní poplatek, většinou v řádu stokorun.

  

Jak reklamovat zboží? 

Reklamované zboží zašlete k nám na adresu prodejny, spolu s kopií faktury, telefonním číslem a stručným popisem problému. Vzhledem ke specifičnosti může reklamace trvat až 30 dní. Vaši reklamaci vždy snažíme vyřídit co nejdříve a k vaší spokojenosti.

 

Za jak dlouho mi přijdou peníze za vrácené zboží?

Na prodejně vám peníze za vrácené zboží můžeme vyplatit ihned, ale je nutné domluvit se minimálně dva týdny předem telefonicky, či emailem. Pokud zboží vracíte poštou, peníze vracíme v zákonné lhůtě 14 dnů od obdržení odstoupení od smlouvy.

 

Co znamená skladem do 2-3 dnů?

Zboží, které je označeno tímto termínem dodání, nemáme fyzicky skladem. Většinu takto označeného zboží jsme schopni v tomto termínu bez problému dodat, avšak, mohou nastat výjimky. Například dovolená, nebo výpadek u dodavatele. V případě, že si chcete termín doručení ověřit, rádi vám to sdělíme na naši infolince +420 737 400 915 nebo emailu reklamace@zverimex.cz

 

Změna objednávky, způsobu platby či doručení, zrušení objednávky.

Změny a zrušení objednávky provedete telefonicky či emailem. Stejně tak doplnění či odstranění zboží. Pro změnu způsobu dodání nebo způsobu platby prosím využijte též infolinku či email.