FAQ

Objednávky:

Potřebujete objednávku změnit či zrušit?

Snažíme se o co nejrychlejší dodání zboží k vám. V případě, že potřebujete objednávku změnit (adresu, objednané zboží, způsob platby) kontaktujte nás co nejdříve. Druhý den po vytvoření objednávky již zboží předáváme přepravci a pak již není možné nic změnit nebo upravit. Při komunikaci si připravte číslo objednávky a kontaktujte nás na 737 400 915 nebo info@zverimex.cz

 

Stav objednávky:

Při objednávce do 12 hodin balíme a odesíláme objednávku ještě v ten samý den, jinak dochází k balení a odeslání druhý den po vytvoření objednávky. Po vytvoření objednávky Vám přijde email o potvrzení a platbě. Po převzetí objednávky dopravcem obdržíte kód objednávky a můžete tak sledovat stav objednávky nebo se domluvit s dopravcem na převzetí.

 

Faktury:

Faktury odesíláme v PDF podobě na Váš email, občas se stane, že zapadne do složky Spam, proto pro jistotu se podívejte i sem. V případě, že i přes to nemůžete svou fakturu dohledat, kontaktujte nás na 737 400 915 nebo info@zverimex.cz

 

Minimální a maximální objednávka:

Nemáme určenou minimální mez objednávky. U maximální výše objednávky běžnému zákazníkovi je brána mez 30 kg nad tento limit je nutné domluvit s námi speciální dopravu, neboť běžní dopravci nám takto zboží nepřevezmou. Ceník dopravy naleznete zde <doprava>

 

Zboží skladem, zboží do 3 pracovních dní.

Většinu zboží máme pro vás připraveno skladem, berte v potaz, že nejsme velkoobchod a tak máme zboží dostupné v běžném množství, které je obvyklé. Pokud potřebujete zboží ve větším množství kontaktujte nás a najdeme pro vás řešení. U části položek, zboží máme skladem do 3 pracovních, tyto položky jsou vždy takto označené.

 

Reklamace.

I když se snažíme o Vaší maximální spokojenost, tak se vyskytnou případy, že je zboží nutné reklamovat. V tomto případě kontaktujte naše oddělení reklamace@zverimex a pomůžeme Vám s celým procesem reklamace. Vždy mějte připravené číslo objednávky.

 

Vrácení zásilky

V případě vrácení zásilky kontaktujte naše oddělení reklamace@zverimex.cz. Mějte připravené číslo zakázky

 

Vrácení peněz.

V případě, že jste se rozhodli zásilku vrátit (viz Vrácení zásilky) Vám bude placená částka vrácena po převzetí zásilky skladem. Mějte připraveno číslo zásilky a číslo účtu kam máme peníze poukázat. V případě vrácení peněz při pochybení z naší strany, peníze uhradíme samozřejmě ihned. Opět mějte připraveno číslo účtu a číslo objednávky.

 

Platební metody:

Přijímáme tyto platební metody:

Platba kartou online (Visa, MasterCard)

Platba bankovním převodem

Platba bankovním převodem následujících bank:

Online platba pro majitele účtu Era

Online platba pro majitele účtu České Spořitelny

Online platba pro majitele účtu ČSOB

Online platba pro majitele účtu Fio banky

Online platba pro majitele účtu Komerční banky

Online platba pro majitele účtu Mbank

Online platba pro majitele účtu Raiffeisenbank

Online platba pro majitele účtu Unicredit banky

Online platba pro majitele účtu Equa banky

Online platba pro majitele účtu Moneta banky

Online platba pro majitele účtu Sberbank

 

Platba bankovním převodem.

Při platbě bankovním převodem může dojít ke zpoždění doručení platby 2-4 dny v závislosti na bance. Po připsání peněz na účet ihned odesíláme zboží k Vám. Bankovní spojení Zverimex

Fio Banka

č.ú. 2901745658

kód banky 2010

 

Online platba.

Při online platbě dochází ke spárování platby okamžitě. Zákazník i e-shop Zverimex tak mají přehled o provedené platbě.

 

Platba kartou online

Nejrychlejší platební metoda. O výhodách platby kartou online si můžete přečíst zde

 

Stav platby

Pokud jste neobdrželi potvrzení o platbě do 5 pracovních dní, prosím kontaktujte náš email info@zverimex.cz

 

Prodlení platby

Při nezaplacení platby do 7 pracovních dní, automaticky stornujeme objednávku.

 

Selhání platby.

Pokud Vaše platba proběhla neúspěšně, Vaše objednávka zůstane aktivní a očekávající platbu po 7 dní. Kontaktujte nás přitom telefonicky na 737 400 915 nebo email info@zverimex.cz a pomůžeme Vám s platbou.

 

Doba doručení.

Většina balíků je doručena do 1-2 dnů následujících po vytvoření objednávky. Doručení je závislé na dalších faktorech (Sobota, Neděle, Státní svátky) Při objednávkách vytvořených v Pondělí – Středa čekejte balík ten samý týden do 3 pracovních dní. Při objednávkách vytvořených Čtvrtek nebo Pátek očekávejte doručení Pondělí – Úterý následujícího týdne. Při vytvoření objednávky o víkendu očekávejte doručení Úterý – Středa následujícího týdne.

 

Možnosti dopravy.

Můžete vybírat z následujících možností dopravy:

Česká pošta balík na poštu (limit objednávky do 30kg)

Česká pošta balík do ruky (limit objednávky do 30kg)

Česká pošta balík do balíkovny (limit objednávky do 20kg)

Česká pošta doporučené psaní (limit objednávky do 2kg)

Geis (limit objednávky 50kg)

PPL (limit objednávky 30kg)

 

uložení je možné provést v rámci Uloženky a Zásilkovny (limit pro uložený balík Zásilkovna je 5kg)

 

Sledování balíku.

Po předání objednávky dopravci můžete sledovat Vaší objednávku podle přiděleného ,,trackovacího čísla,, u svého dopravce.

 

Informace o produktu.

Chceme mít popisy zboží co nejdetailnější, pokud Vám, ale některá informace chybí neváhejte se na nás obrátit a rádi Vám poradíme.

 

Máte od nás slevový kupon

zde je návod jak vložit slevový kupon do objednávky

 

Odběr newsletteru.

Výhody přihlášení k newsletteru - Nezmeškejte naše novinky nebo akce. Při přihlášení pro odběr newsletteru Vám neuniknou:

- Slevové kupony a dárky

- Naše novinky a speciální akce

- Mimořádné nabídky

 

Sleva pro chovatele

Chceme podpořit férové chovatele (nikoliv nelegální množírny). Přihlašte se do našeho programu ,,Sleva pro chovatele,, podmínky naleznete zde

 

Sleva a akce pro útulky – program na podporu opuštěných zvířat.

Stále více psů i koček se ocitá bez domova. Ne každý útulek dokáže být bez pomoc zvenčí soběstačný. Chcete pomoci těm co Vás potřebují? Více informací se dozvíte zde

 

Katalog firem – spolupráce s odborníky

Nechceme být jen ,,e-shop, chceme zastřešit všechny odborníky a profesionály, pro které je pes a kočka více než jen přítel. Chcete být součástí naší Zverimexí rodiny kontaktujte nás

 

BARF

Z důvody obtížné možnosti uchování masa na skladě a expedici syrového masa nenajdete u nás možnost nákupu BARF. Nechceme Vás ale o tuto možnost připravit a proto pro Vás připravujeme síť našich BARF partnerů. Stačí si jen vybrat toho svého ve Vašem regionu

 

Affiliate program

Rádi by jste se zapojili do naší Affiliate sítě? Více informací naleznete zde

 

Partnerský program

Rádi by jste měli z Vašeho nákupu více? Podmínky naleznete v sekci

 

Výběr vhodného plemene.

Nevíte jaký mazlíček se k Vám hodí? Zda malý Yorkshire, Německý ovčák, Buldoček, či Labrador? Pokud chcete pomoci s výběrem plemene kontaktujte naše pejskařky a rády Vám pomohou

 

Rádce krmiv

potřebujete poradit jaké krmivo je vhodné pro štěně/kotě, dospělé zvíře, nebo kojící matku či seniora? Napište nám a rádi Vám pomůžeme.

 

Doporučte kamaráda

Jste s námi spokojeni? To nás moc těší. Přiveďte k nám svého kamaráda a dostanete od nás slevu

 

Předplatné.

Máte svojí vyzkoušenou značku, která Vám vyhovuje a nechcete se každý měsíc starat s objednávkou a platbou? Využijte naší možnosti předplatné krmiva a získáte Vámi oblíbenou značku výhodněji. Více informací zde

 

Pokud jste zde nenašli co jste hledali, kontaktujte nás.

Telefon 737 400 915

email: obchod@zverimex.cz